eg37.blogg.se

2015-06-18
09:47:08

Sommarfys, midsommar, sommarfys........
Ja man!
Midsommar då va, vad händer då i era liv?
För egen del påbörjas denna ledighet med ett fyspass sedan vila. Imorgon (midsommarafton) hänger jag upp min fana på fasaden innan jag ska skjutsa min hustru till hennes arbete, därefter blir det troligtvis så att jag dunar en liten stund ytterligare innan jag skrider i verket.
Fixa frukost till barnen, dricka kaffe och sedan tvätta pärer.
Jag tror att jag och grabbarna far ner till ängstugan eller Tovastugan och kikar på lite midsommarfirande innan det blir dags för att hämta hustrun från jobbet.
Med denna lilla text tillönskar jag er alla en fantastiskt skön helg.
 
 
 
Ja, det där skulle kanske fungera, om det kunde vara sommarvärme

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: