eg37.blogg.se

2016-02-16
11:44:58

reflektioner i vardagen
Jovars...jag har nu provat på den där "Synas" tjänsten vilken ränderade i en visning...ja kanske skriver jag inte mer spännande än så.
Jag skriver om sådant jag upplever, min tränig kan förekomma då det är saker jag upplever.
Idag är den längsta dagen på klubben, börjar med att leda ett brottarfyspass med ett gäng coola brottarkidz efter det är det dags för mig att träna och idag är det pyjamasbrottning på schemat. Jo, jag måste köra lungt och smart så jag inte har sönder min axel mer än den redan är.
 
Hockey ikväll också, Färjestad tar emot Örebro och jag hoppas givetvis på en hemmaseger.
 
 
                                                ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: