eg37.blogg.se

2016-02-08
14:34:50

Long time no skriva...nu jäflar kommer här en kanske inte helt genomtänkt text
Wooohooo
Mycket har hänt sedan sist jag skrev här, minns inte när det var men vafan, nu är jag ju här.
 
Jag har anmält mig till 3 bjj-tävlingar under våren, kommer bli så himla roligt.
Jag är fortsatt ledare för brottnignsgänget på escalate, svinmysigt och många tävlingar på gång.
Vad gäller politiken så börjar min ork att tryta, eller så är det kanske så att jag så sakteliga börjar komma till insikt om vad som är viktigt i livet. Jag vill bara göra saker som jag känner glädje i att göra det äär saker såsom träning, mera träning och så lite till träning, tycker även att jag får så mycket tillbaka av att leda brottarkidsen....att få vara en del i deras brottningsresa, se hur de utvecklas i sporten men även som personer.
 
Om jag hade råd så skulle jag vilja träna bjj varje dag, kanske flera pass om dagen bara för att det är så himla roligt.
 
Livet är åt helvete för kort för att hålla på att ägna sig åt tråkiga saker....så....
sit på er och ha bara roligt, le åt en främling säg hej eller håll upp dörren så kommer världen le tillbaka åt dig.
 
 
                                              ****VILL DU SÅ KAN DU*****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: