eg37.blogg.se

2015-05-12
08:43:16

Fortsätter jobba på ..........
Idag är en dag då jag är trött, riktigt jävla trött, hade inte vart fel med en sovmorgon idag men istället vaknade jag tidigare än väckarklockans larmande oljud.
Det ville sig inte bättre än att jag faktiskt kunde äta frukost idag, jag tror att det är nära nog 17 år sedan jag åt frukost en vardag innan jobbet.
Men för att nå mina mål så måste jag få till denna frukostrutin varje vardag. Behöver ju inte vara hotellfrukost, räcker med en tallrik fil med havregryn och skivad banan.
Lunchen idag kommer bli ett pass på Friskis med min vän, lurar åt att jag sliter på en crosstrainer och kanske avsluta med några axelövningar
 
 
 
På väg mot Erik 2.0! Lite bättre, lite snyggare! Vill du så kan du
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: