eg37.blogg.se

2015-05-20
14:06:58

I ett krig mot mitt tjocka jag
Så var det tydligen dags igen! Hade precis börjat få ett bra tempo i min träning, kroppen svarar bra och vad händer. Givetvis blir jag förkyld
Inget att hänga läpp för, nu är det fullt fokus på att bli 100% frisk och sedan smyga igång igen.
Har aldrig vart med om något liknande tidigare med så här många sjuktillfällen.
 
Jag ska besegra dig jävla tjockis, du är aldrig välkommen tillbaka. Jag vet att du alltid kommer smyga i skydd av skuggor och mörker, när jag minst anar det så kastar du dig över mig men jag tänker inte tillåta det. Hör du det? 
Tjockis, lyssnar du ens? JAG SKA MOTA UT DIG UR MITT LIV! Spelar ingen roll att du kastar förkylningar och annan skit över mig, jag kommer vinna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: