eg37.blogg.se

2016-02-15
10:13:15

En helg som gick i BJJ's tecken!
Så jäkla roligt det blev i lördags, vi blev hela 28 bjj-spelare på mattan och alla var på ett fantastiskt gott humör.
Trevliga människor som delade med sig av sina kunskaper i sporten
Vi drillade tekniker under första delen av seminariet fram till lunchbreaket därefter var det fri sparring. Det var bara att se till och rulla med så många som möjligt innan energin var slut. Jag rullade med 8 olika personer under denna sparring och det var allt från vitt- till svart bälte och ingen körde särskilt hårt, man försökte rulla mjukt i alla lägen vilket jag uppskattar. Det var ju rätt trångt på mattan också vilket kan ha sin orsak till att folket tog det mjukt och lungt.
Igår var det åter ett bjj-pass, där vi fortsatta att nöta det Peer Haasslund gick igenom med oss i lördags, tyvärr glömdee jag bort min trasiga axel vilket jag fick betala för efter ca 45 minuter då jag fick lov att kliva av, nu ska jag vila min axel några dagar så den är ok till poseidon open!
 
                                                     ****VILL DU SÅ KAN DU****
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: