eg37.blogg.se

2016-02-17
11:44:03

Den otroligt fantastiska skrivelsen.........
Tänk om jag kunde få till en text som är sådär fantastiskt spännande, som trollbinder och gör att du inte kan sluta, du vill bara ha mer.
En sådan text skulle jag jättegärna vilja skriva, om jag kunde.
Nu sitter jag mest och skriver banala kåserier om min vardag som dessutom tenderar bli av torrftig karraktär.
 
En dag kommer den där texten, jag vet det, den måste finnas där någonstans bakom någonting eller under. En dag är du min och då ska hela världen få ta del av dig, få läsa och förlora sig i dig...skapa förundran och vällust kanske rent av tillfredställelse.
Jag är inte där än, jag är långt ifrån men om jag tar minimala steg framåt så kommer det hända tillslsut.
Jaja nu får jag sluta här för idag, har lite att göra på jobbet och ska dessutom planera ihop ett fyspass till kvällen.
 
 
                                             ****VILL DU SÅ KAN DU****
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: