eg37.blogg.se

2015-09-22
11:06:49

Mitt i livet eller livet i mitten, fokus på olika saker
     
 
Jaha då sitter jag här, snart 40 år fyllda men inga gråa ännu.
Funderingarna kretsar i mitt huvud huruvida jag ska ställa till med en större bjudning eller bara skita i det och typ gå på hockey istället eller varför inte träna, jag vet inte just nu men alla tre förslagen är roliga. Kanske är det möjligt att slå ihop alla tre...ha en bjudning på en shl match där vi brottas på läktarn....eller...är det dumt.
 
Jaja, något ska jag komma fram till i god tid innan det är dags.
 
Kom gärna med önskemål och förslag, jag vet att ni är kreativa. Tårta har jag iallafall beställt, en redigt stor en. Och snygg kommer den bli!
 
På lördag kommer min son Noah gå tävling igen, denna gång är det fristilsbrottning och jag har upptäckt en liten förändring i hans inställning till tävlandet....han är en något mer fokuserad och vill hellre köra ett extrapass bara för att verkligen bli så förberedd som han möjligen kan bli. Han förtjänar verkligen framgång, han har kämpat stenhårt hela sommaren och har verkligen en bra fysik nu, tekniken finns där också så det är bara plocka fram krigaren på lördag och bara mangla vem som än ställer sig på andra sidan mattan.
Stort lycka till Noah och Alexander
 
                   
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: