eg37.blogg.se

2013-04-02
22:17:47

Det blir inte alltid som en tänkt sig
Hade tänkt träna ikväll, men det blev o städa baksidan istället. Optimist som jag är gav jag inte upp träningsplanerna förrän det var 20 minuter kvar av passet och jag hade 10 minuter till lokalen. Jag har ju ändå rört på mig idag, cyklat till och från jobbet samt släpat en massa gamal parkett och gipsskivor.
 
Jorå- Färjestad vann ikväll, det var skönt, en bra match och återigen en god domarnivå. Visst finns det saker som jag tycker borde renderat i utvisningar eller inte tills jag tar av mig supporterögonen och tittar lite objektivt på det hela.
En väldigt viktig orsak till segern var ändå att Salák höll ihop sitt spel! 
 
 
Stort Hjärta-Hårt Arbete
Vi är Färjestad!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: