eg37.blogg.se

2013-04-12
11:51:35

Jaha
Läser i dagens SN att kommunen fått signatur från första hyresgästen i nya sporthallen, ett gym! Allvarligt, Carolin? Var fan är marknadsundersökningen? Med nyckelgym inräknat ligg vi omkom tätorten på 11 gym, till det tillkommer en massa föreningar såsom boxning,brottning etc som har sina egna gym dessutom har en hel del företag egna gym, finns även ett i stadshusets källare för kommunens personal och förtroendevalda.
skate-kidsen blev utan lokal IGEN, varför? För lågt i tak är svaret, men hallå, hallen är inte färdigbyggd än, så i min värld är det inget som helst problem i nuläget, är väl för tusan bara att fimpa övre plan just där det ska vara skate-lokal. 
Nej hela sporthallen-tänkte har vart fel från början. Prioriteringarna tycks således ligga i att få in FÖRETAG, hellre än att uppfylla föringarnas behov.
Jaja, nog om detta nu, vi hörs nästa gång andan faller på. 
 
 
 
 
 
 
 
Och vart har tränings-inläggen blivit av undrar ni nu? Jag har inte kunnat träna på länge då jag blivit sjuk och går på antibiotika-kur. Så snart jag är kry kommer jag lägga upp små filmklipp på övningar.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: