eg37.blogg.se

2013-04-29
08:02:01

rubrik, kubrik, kub... rubriks kub, buk.....ska BORT
Tränade i lördax gick sådär men ok, hjälpte till med knattebrottningen igår, det var jättekul. Ungarna är så himla duktiga och lär sig fort.
Cyklade till jobbet idag, fastspänd för första gången i mitt liv på en riktig cykel, gick förvånansvärt bra gick dessutom lättare att cykla på översta främre växelkransen, jag kom således upp i min tänkta medelhastighet jag ska hålla under cykelvasan.
Ska försöka riva av några km i löparspåren hemmavid under veckan, kan vara bra och känna på skogskörning innan Kolmårdsbiken.
 
Igår invigde jag för övrigt in sommaren med min ny inköpta grill, en Landman gasol med 3 brännare.
 
Vill avslutningsvis bara nämna att kommunals avtal på 37 månader låter vid en första anblick riktigt bra, finns säkert detaljer som inte kommit ut ännu, men en väldigt bra grej är regleringen av delade turer. 
För er som inte vet vad delade turer är; En sådan arbetsdag ser ut som följer, 07,00-12,00 ledig till 16,00 där du arbetar fram till 21,30. 
Inte något vidare kan jag tänka mig!
 
 
Ikväll kör vi MMA Combat Fitness igen!
En modell jag nog kommer inhandla inom kort!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: