eg37.blogg.se

2013-08-29
11:13:18

Det här kommer bli den bästa dagen
Imorse vaknade jag med ett ryck av att klockradions larm hoppat igång, jag har radio som larm, men idag lät det som om det var ett flylarm. Jag snoozade....flera gånger.
Ludde vaknade lätt och var väldigt taggad för att gå till dagis. Jag själv gick i lätt koma tills jag fick i mig min första kopp kaffe.
Fortfarande lite trött men det ger sig nog snart. Vädret är... nej det är ointressant. Jag mår prima, känner mig på ett toppenhumör och småladdar för kvällens träning, men frågan är vad jag ska träna. MMA eller Thaiboxning? Båda är minst lika roliga att utöva.
Vad som är riktigt kul är att min dotter har börjat prova på thaiboxningen! :-)
Under frukost-fikat avkunnade vi en hel del världsliga problem, var en väldigt intressant och givande konversation vi hade.
Under lunchen kommer det förmodligen inte hända något extravagant, men det gör ingenting.
Som jag brukar avsluta mina inlägg; Vill du så kan du! Jag menar det verkligen, jag slutade snusa för ca 7 år sedan, jag körde cykelvasan i år utan att ha tränat cykel. Allt kommer alltid i slutenden hamna hos en själv och har du tillräckligt stark vilja att genomföra vad det nu är du ska göra så kommer du att lyckas.
 
 
 
Nu orkar jag inte ordbajsa mer, så till nästa gång; Ha det bäst!
 
 
 
 
 
                                                             ****VILL DU SÅ KAN DU*****
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: