eg37.blogg.se

2013-12-17
08:04:16

Dagen efter
Mötet igår kväll gick förhållandevis snabbt, ca 3 timmar! Nåväl det gick väl inte riktigt som jag hoppades men jag visste redan om att jag var långt ner på listan, jag hamnade slutligen på plats 35 på kommunfullmäktigelistan för socialdemokratena. I nuläget handlar det om en reservplats, men med er hjälp kan det ju bli en ordinarieplats.
Om du har för avsikt att lägga din röst på S föreslår jag att du likaväl kan kryssa för mitt namn på valsedeln.
Varför ska ni rösta på S? 
Ja, ransaka dig själv, läs lite i de olika partiernas program. Välj sedan det parti som du tycker passar med dina värderingar bäst. Är det så att S passar er bäst blir jag väldigt glad, för det ökar mina chanser att faktiskt kunna göra skilland och påverka.
Jag tänker inte överösa med en massa propaganda för att jag ska nå fram till en topposition som jag nog ändå inte vill ha. 
Jag har som mål inför kommande val att få sitta även nästa mandat i Kultur och FritidsNämnden, som ordinarie ledamot.
Om S vinner valet i kommunen ökar chanserna att jag kan komma att bli ordinarie i KFN och om ni, mina läsare och vänner kryssar för mitt namn ökar även mina chanser att bli ordinarie i kommunfullmäktige.
 
 
 
                                                              ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: