eg37.blogg.se

2013-12-22
11:37:37

Da'n före da'n före doppare-da'n
Sitter hemma i min fotölj och gör just ingenting alls, ska inom kort kraftsamla för att få något gjort. Inte lätt när ungarna bråkar hela tiden.
Jag har iallafall hhunnit med att göra rischoklad och rödbetssallad, ska fixa saffranpannkaka imorgon tror jag. Några julklappar kvar att inhandla  också men det sak nog hinnas med.
 
 
Då jag troligtvis inte kommer hinna med att skriva något mer innan jul;
 
 
                                                              GOD JUL TILL ER ALLA
                                             
 
                                                       ****VILL DU SÅ KAN DU****
 
 
 

                                 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: