eg37.blogg.se

2013-12-16
13:39:16

Ikväll blir det lååååååångt möte
AK-Nyköping, kommunfullmäktige listan ska faställas.....hujeda mig.
Det kommar kubbas och kivas om en den ena en den andra, han/hon är ju så bra kommer det låta... 
Hmmm, kanske kan stämma. Men då har jag en fråga; Litar ni inte på att valberedningen gjort sitt jobb ordentligt?
Jag blev en smula besviken när jag upptäckte att mitt namn hamnade först på 33'e plats. Vidare tycker jag att närvarar man inte ska man fanimig inte väljas in på ordinarie platser! Inför senaste valet så var det väldigt många som hamnat högt på listan som inte var med på mötet. Där är det enkelt- be verbörande resa sig om personen inte gör det flyttas den ner!
Alla som nominerats har vetat det här mötet sedan början av oktober, så då borde du hunnit med att fixa med ledighet eller byta skift och ordna barnvakt och ta mig fan allt som behöver ordnas med. Har du åkt på en smittsam sjukdom så är det ju ett skäligt undantag, men då bör du ha meddelat kanslit om att du är sjuk.
 
 
Uppmaning till alla som vill ha mig i kommunfullmäktige- kubbas och kivas för mig ikväll, annars tar vi det under valet-kryssa för mig!
 
 
 
 
                                                       ****VILL DU SÅ KAN DU****
Om jag blir ordförande någongång ska jag skaffa mig en liknande klubba!
                                  
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: