eg37.blogg.se

2013-12-09
08:02:41

Måndag efter MMA-galan
Vad kan jag säga? Min första gala jag är med som funktionär och då får jag uppdraget att ta över som tävlingsgeneral...
Det var så himla mycket att hålla i huvudet, sätta folk i arbete, se till så de som har gjort en uppgift länge får avlösning, lösa frågor och problem etc,etc. Men vi klarade av att göra en grym gala och jag klarade av mitt uppdrag.
 
Tråkigt dock att Nyköpingskommun stuntade i oss högaktningsfullt och valde att inte skicka ut en officell representant, detta trots personlig inbjudan ca 2 månader innan galan var, så någon person borde kommunen mäktat med att utse att ta på sig uppdraget.
Inom S talar vi om vikten med integration! Inom kampsport är det väldigt integrerat- så varför ignorerade ni oss?
Är det av okunskap och ett underbyggt kamsportsförakt?
Det är frågor som jag kräver svar på, från ansvariga politiker.
 
                                                         
 
                                                           ****VILL DU SÅ KAN DU****
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: