eg37.blogg.se

2013-12-30
09:05:00

Skriva lite då
Årets näst sista dag, Erik arbetar! Träna ikväll kommer bli grymt skönt. De andra som är lediga idag tränar redan kl 14.00, rulla med eller utan GI. 
Jag ska fysa, tanken är att jag ska köra ett liknande pass som jag och Kurgan San körde i lördags. En hård genomkörare med övningar som vi tycker är roliga. Har fortfarande lite träningsvärk i buken och trapezius....skööönt! Var länge sen jag hade träningsvärk.
I övrigt har julen och den tillkommande ledigheten varit bra, hyffsat lugn med goda möten med nära och kära. 
Igår började jag med förberedande arbete med nyårsmiddagen. 
Jag kommer tillaga Grekiskpanna,  enkelt och väldigt gott. Se recept!
 
 
 
                                                          ****VILL DU SÅ KAN DU****
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: