eg37.blogg.se

2013-02-15
11:29:38

Ett misslyckat försök
Skrev ett rätt bra inlägg, upptäckte efter jag publicerat att jag fått till lite syftingsfel varpå jag plockade bort inlägget.
Satan vad tråkigt, jag tyckte personligen att jag författat det bra, men nu minns jag inte vad jag hade skrivit tidigare.
           Är besviken på mig själv att jag inte tog en skärmdump på det, hade jag ju kunnat bara fixa till mina syftningsfel.
Jaja, inget att hänga läpp över nu.
 
Såg att SN belyst problematiken med endast en tillfart till Arnö, det är väldigt bra. Kanske det kan hända något nu.
För som det är idagsläget är inte hållbart, och det är några få familjer som överklagat Arnöstrandväg, till er har jag en uppmaning- Flytta hem till Tokholm igen- det är ändå ingen som vill ha er här.
 
 
Funderade på att införskaffa mig ett spinn-kort på F&S meeeen de har inte den lösningen med enkom spinning, jag har nu tänkt om och kommer antagligen införskaffa en trainer av typen som är länkad nedan;
http://www.hagacykel.nu/tillbehor/trainers/elite-novo-force-mag.html
 
 
Alea iacta est 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
           
Taggar: Träning;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: