eg37.blogg.se

2013-02-25
08:12:00

Grymt bra helg
Lördagen började som den brukar med en lätt frukost bestående av 2 ägg, 1 glas mjölk och en kopp rivet.
Efter det träning på Team Escalate, TUUUUNGT pass = skönt pass, var lite som en trasa en genom blöt trasa efter passet, seddan bar det av hem och hämta fru och barn för att ila iväg till badhuset för lek och stök, jag simmade 200m 
När vi sedan kom hem var min energi helt slut, blev soffan och hockey på C-more sport HD Färjestad vs Modo och Salák höll 0'an för 7'e gången den här säsongen. Grattis!
Igår söndag tog jag med mig grabbarna och for till bror där Noah fick prova på airbrush, jag lekte med Leo och Ludde i snön under tiden. Vi byggde snögubbe och grabbarna åkte endel pulka. Det var verkligen en skön dag, varmt och gott i solen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: