eg37.blogg.se

2013-02-04
21:32:48

Jaha, då har jag fallit för detta
Kunde väl inte i min vildaste fantasi tro att jag, Erik Gahnertz skulle börja blogga! Nu har det hänt så då är det väl bara att ösa på.
Jag heter alltså Erik Gahnertz är mitt i livet och har 3 ungar i spridda åldrar, gift med Linn som är inne i ett karriärsbyte- gott för henne.
Varför skapades då detta påfund? Hmmm, jo, jag tänkte försöka dokumentera  min väg fram till cykelvasan, vilken jag ska köra i år 95 km.
Vidare så intresserar jag mig för sport i allmänhet och hockey i synnerhet, är politiskt aktiv som ersättare i kultur och fritids nämnden i Nyköpingskommun för Socialdemokraterna.
Jag kan även finna ro i att laga en god middag åt min familj.
 
....Jag hoppas verkligen att NI skall finna glädje i denna banala blog.
 

Kommentar:
#1: Tommy Olsson

Hej på dej Erik !
Låter kanon att du tänker köra cykelvasan. Det ska bli kul att följa dej på vägen fram till start och naturligt vis till MÅL !!

Svar: Tack Tommy. Om du har en smartphone kan du ju laddda ner vasaloppsappen så kan du följa mig live via den. Jag kommer lägga upp mitt startnummer här på bloggen så snart jag fått det. Jag tror att man söker på startnr i appen så ska man kunna se tider för alla kontroller.
Erik Gahnertz

2013-02-05 @ 09:01:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: