eg37.blogg.se

2013-02-12
14:54:51

Jan Björklund
Jag funderar på om du kanske har legat i dvala sedan 1987 med tanke på dina tankar om ryssen och upprustning. Jag skrattade så jag fick ont i magen igår då du i debatt med Jonas Sjöstedt i aktuellt, du var så himla rolig då du sa någonting om att du Jan Björklund och Alliansen skall lägga ett förslag till hur försvaret skall utformas under hösten 2015.... Du är INTE minister då! Alliansen eller det som tidigare kallades alliansen är bara spillror och sitter i oppinion. 
Förövrigt känns det som att du har drivit upp en fjäder till att liknas vid en stor och farlig drake. 
Visst man skall ALDRIG förkasta att det kan förekomma ett hot i öst, men att basunera ut i Aktuellt vad vi ska ha för försvar och vart är aningens korkat eller rent av dumt. Då kan du lika bra lämna över hela nationen direkt till kamrat Putin.
 
Vem vann debatten igår? Enligt mig blev Björklund en smula uppäten av Sjöstedt. Vad tycker ni?
Skicka gärna en kommentar!

 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: