eg37.blogg.se

2013-02-18
12:46:51

Rubrik
Jag kom inte på någon bra rubrik och man måste ha en för att kunna publicera.
Cyklat till jobbet idag, gick bra bara 2-C så helt ok. Testade runkeeper oxå, funkar helt ok, får ju rätt mye info om cykelturen, t ex tiophastighet 33,9 km/h snitthastighet etc.
Träning ikväll för mig, tror att ungarna har träning också, hoppas det iaf de behöver det.
Tror jag ska ta ett midjemått på mig ikväll, så kan jag iaf se på måttbandet om det händer något.
Alliansen fortsätter tappa stöd- det är bra.
 
 
Finns där någon som kan komma med bra, näringsrika middagstips?
 
Har nu inmundigat en härlig lunch bestående av 500 gram kvarg vanilj! Nu ska jävlar tjockismagen bort.
 
Från det ena till det andra: Hur fan gör jag om jag vill bli eu-parlamentariker?
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: