eg37.blogg.se

2013-06-17
08:06:23

Hmm. Inte så bra på det här med att göra bloginlägg
Jaha, så har det redan hunnit rinna iväg 15 dagar eller så sedan senaste inlägget....förlåt.
Har haft en hel del på jobbet, samtidigt som det har vart en hel del med barnens aktiviteter, men jag kan bara försöka göra bättre ifrån mig.
Samtigt är det ju bättre att skriva när man har något med substans än att bara sitta och ordbajsa. Förra vecka författade jag ihop ett uppkast till en motion som härrör föreningar, kommer med detaljer när jag vet mer.
Sommarfysen har vart igång 3 veckor nu, jag har bytit grupp till den något tuffare som Uffe leder, inget fel på Stefan's grupp, men det kändes som att jag kört fast eller snarare att träningen och övningarna blivit lite av rutin.
Nu har jag åter funnit glädjen i träningen.
Det är så himla underbart att hela tiden kunna knuffa min gräns framför mig, jag orkar lite mer för varje pass.
 
 
 
 
Pain is temporarly- glory is for ever
eller varför inte:
SMÄRTA ÄR BARA SVAGHET SOM LÄMNAR KROPPEN!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: