eg37.blogg.se

2013-06-19
07:49:40

Inte helt otippat så var jag och tränade igår!
Innan passet svängde jag och Ludde förbi Intersport och inhandlade ett par tights till mig, var faktiskt helt ok att träna i såna brallor.
Ludde busade med en liten kille vid namn Oscar(osäker på stavningen) som är jämngammal med Ludde, de hade jättekul hela träningstiden. Måste vara en underbar miljö för två 4-åringar att vistas i, i princip alla golv i lokalen är beklädda med judomattor.
Träningen är ca 90 minuter och uppdelad i 3 block(typ)
block 1; 40 min, olika stationer såsom bänkpress, jägarvila, stå i brygga, fällkniv-crunch, upphopp,chins,armhävning i romerskaringar, curls etc,etc
Sedan delas gruppen i två, den ena går ut där vi drar lastbilsdäck, springer idioten, gör burpees och lyfter ett väldigt stålrör som vi hängt en väldigt grov kedja på, över huvudet( 2 pers, då 20 reps eller 4 pers 40 reps).
Inne är det one on one som gäller, 6 till 8 olika övningar som jag tydligen inte lyckas beskriva i ord, jag får lov att lägga upp bilder. Grejen är iallafall att inga redskap används. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Smärta är bara svaghet som lämnar kroppen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: