eg37.blogg.se

2013-06-28
10:46:30

Snart semester
Tänkte nämna lite om gårdagens mördar pass på sommarfysen... några nya sköna övningar som känns nå´t jävulskt idag.
Fick köra med en brutalt stark Sonken igår, så det blir som enormt tungt att bara hålla emot då han gör övningarna.. På torsdagar kör vi alltså "one on one" i 90 minuter och igår var det axlar,bröst och biceps. Innan passet vägde jag mig och även direkt efter, det visade sig att jag tappat ca 500 gram vätska på 90 minuter. Till det bör nämnas att jag drack ca 1 liter under nämnda tid- säger endel om hur hårt vi kör och kanske även att jag svettas väldigt mycket.
 
 
 
 
Jag hoppas verkligen att ni som läser denna modesta blogg finner den underhållande eller intressant, kom gärna med kommentarer.
 
 
 
 
SMÄRTA ÄR BARA SVAGHET SOM LÄMNAR KROPPEN!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: