eg37.blogg.se

2013-06-24
14:34:44

Stark idag!!
Efter en seg morgon med låååång startsträcka är jag nu riktigt på gång... Har fixat biljetter till premiären av gästabudet blir as nice.
Jag började i och för sig dagen med att försova mig till kl 07.00, skulle cyklat till jobbet men det fick lov att bli bilen. Lite tråkigt ändå. Får ta cykeln imorn istället.
Sommarfysen ger verkligen resultat, ja inte som jag ser men som jag känner iaf, blir lite starkare för varje pass, däcket känns om möjligt lite lättare för varje pass. Nya tag imornkväll!
Kanske Kurgan San kan komma förbi och filma några övningar så jag kan lägga upp något här.
Semester nästa vecka, ska bli rätt skönt faktiskt.
 
 
 
 
 
 
 
Smärta är bara svaghet som lämnar kroppen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: