eg37.blogg.se

2013-03-28
10:30:46

Jag är slut....
Otroligt så tugnt det är att träna igen efter endast en veckas frånvaro. Fafa körde stenhårt med oss igår, det vanliga upplägget med 1-minuts intervaller och 20 sek vila, bara det att vila bestod i upphopp, skuggboxning, taidans och knäböj. 
Det är så sjukt skönt efter passet då jag är helt slutkörd, som en blöt trasa.
Vad gör vi för övningar?
Diverse kettelbell övningar, fyra olika övningar med slush-balls, step up på lastbilsdäck med en 15 eller 20 kg vikt, burpees och fällkniven för att avsluta varvet med fyra olika dumbbell övningar; bicsepscurl, utfall, axelpress och en övning som jag tror är lite för fighting; ligg på rygg med 2 hantalar huvudet får inte nudda golvet, pressa tex höger hands hantel rakt upp samtidig som du vrider kroppen åt motsatt håll. En tung och skön övning som rekomenderas.
Jag får ta och fota den övningen eller filma den och ladda upp här. blir lättare att förstå vad jag menar när man ser det hela.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: