eg37.blogg.se

2013-03-17
11:30:44

Söndag
Känns lite vemodigt på något vis, söndag- en ledig dag och det är hur fint väder som helst ändå står vemodet och lurar runt hörnet. Varför är det så?
Jag vaknade med en fruktansvärd yrsel idag med, ger med sig så snart jag rört på mig lite. Igår såg jag den 3'e kvartsfinalen mellan Färjestad och Modo, grymt bra kamp de två lagen emellan det är hårt men inte fult. Domarna får verkligen slita nu för att inte missa situationer för det går fruktansvärt fort på isen. Modo gjorde nog sin absolut bästa 3'e period igår samtidigt som färjestad spelade på sin ledning och gjorde det kanonbra.
 
Senare idag har jag tänkt o bygga lite i hemmet, men som det känns nu så orkar jag inte.
Noah har tävling nästa helg, Vintersportspelen i multihallen på Rosvalla, Noah ska springa 200m och hoppa längd, vidare vill han även vara med i stafetten. Själv ska jag vara där och bistå vid längdgropen efter bästa förmåga.
 
Joanna far till Gamleby imorgon och blir där till fredag, blir lite tomt utan henne i huset men jag tror vi överlever. Vi kan ju alltid åka ner och hälsa på om saknaden blir för stor.
 
Måndag innebär träning för mig och Noah, på tisdag SKA jag prova Fafa's pass. 
På onsdag ska Erik få sin Ipad från kommunen och jag ska även gå en halvdags kurs för den vilket känns sådär. Men jag lär väl bli sittande som i den där reklamen för tele2 tror jag det är; den där polisen soom inte ens kan slå igång sin smartphone.
 
Kvartsfinal 4 imorrgon och jag tror tyvärr att Modo vinner den! 3-1 där tredje målet kommer i tom bur med 17 sekunder kvar.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: