eg37.blogg.se

2013-05-23
09:09:54

(Y) :)
Jo vars, kroppen håller men den är seg, framför allt låren, de är som stolpar. Jaja de kommer väl igång snart hoppas jag.
Körde pass igår på Escalete. En bra genomkörare, hade vart lite roligare om min älskade fru velat följa med, jag hade 3 tröjor på passet igår, underst en funkis-tischa på den kronans M90-skjorta och slutligen en college-tröja. Svettas otroligt mycket!! Såg nyduschad efter träningen.
Skrev upp mig för sommarcampen också- stenhård träning både inomhus och utomhus. Ser verkligen fram emot det! 
Har cyklat till jobbet idag, en grym boost var då jag cyklade om en moped....mohahaha....Erkki cyklar snabbt han gör!
I eftermiddag/kväll ska jag försöka hinna med lite i hemmet, ett mission är att fåå upp mina krokar för min cykel så vi får fritt golv under trappen.
Fick Vasalöparen igår, det är en mycket bra tidning med massvis av matnyttiga tips på både tränings upplägg och kost samt en hel del reportage med intressanta personer.
I nämnda magasin fick jag veta att Vasaloppet i samarbete med Craft har tagit fram en Vasalopps-kollektion för oss cyklister, bra blöjbyxor med hängslen och en matchande tröja till. Kommer finnas på Stadium.se från den 10'e juni.
Jag hoppas att det inte blir alltför dyrt, jag är i behov av ordentliga cykelbyxor.
Byxorna kommer se ut typ som de på bilden, med texten Vasaloppet diagonalt på benen. Kommer finnas med blå rand också. Jag tror jag tar med röd så det matchar cykeln!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: