eg37.blogg.se

2013-11-19
10:13:05

Jag kommer inte på någon rubrik
Har tydligen missat att blogga...jaja jag tror ni överlever utan mitt strunt ett par dagar. Jag uppskattar verkligen att det finns folk som läser denna blogg, det är verkligen roligt. Tack!
 
 
Vad händer i mitt liv just nu? Ja, inte så mycket. Det är tisdag då är det simskola för Ludde och knattebrottning för Noah och eftersom min fru är iväg till Karlstad för studier så får jag lov att stå över kvällens mma-pass. Jag får helt sonica köra hårt tillsammans med våra knattebrottare.
 
Håller på som bäst att skriva lite uppstartsprogram till ett projekt jag är ivolverad i.
 
 
 
Tills vi hörs nästa gång- ha ett bra liv.
 
 
 
 
 
                                               ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: