eg37.blogg.se

2013-11-01
10:25:47

Om man är med har man chans...
Jag var med och tävlade i en tävling som Sappa ordnat, en enkel fråga och en motivering. Första pris avr en månad frivisning av deras största kanalpaket, jag vann inte det, jag vann istället 2-3 pris som är en väska med presenter i. Jag är glad över det priset. Barnen hade nog hellre sett att jag vunnit 1'a pris så de fått disney, nickelodeon, boomerang mfl,mfl kanaler.
 
Måste säga att jag tycker att sappa är en riktigt "service-minded" operatör, det säger jag inte bara för att jag vunnit saker, jag säger det för att jag menar det. Deras kundtjänst är helt outstanding, andra företag borde skicka sina kundtjänst till sappa för utbildning i service och kundkontakt. Sappa är snabba, trevliga och kunniga.
 
 
 
Idag har jag lunch-möte med självaste Hawky, ska bli trevligt då det var länge sedan vi sågs. Ikväll blir det MMA-Brottningsträning, blir kul!
 
Givetvis ska jag lägga upp bild till skäggformen https://www.facebook.com/groups/664579696905751/ ikväll.
 
                                                   ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: