eg37.blogg.se

2013-10-21
08:19:01

Aktiv helg
En riktigt bra helg, i lördags var jag, Linn, Joanna och Ludde och tränade på Friskis o svettis. Ludde och Linn var på familjegympa medan jag och Joanna var i gymet där jag gick igenom vad hon kan använda för maskiner samt ett gäng övningar utan vikter. När vi var klara gick vi till centrum för en fika på nyöppnade Sandy's. När vi kom hem fick jag lov att åka med Noah till Kumlins konditori för att köpa en grodbakelse till honom. På eftermiddagen var jag åter på F&S för ett spinningpass 55 min, var riktigt skönt att köra ur sig lite. Jag vägde mig innan bastu'n, 84 kg inte illa, minus 12,5 kg sedan januari. Tänkte faktiskt försöka komma under 80 strecket.
Söndagen började med gofrukost- ägg,varmchoklad, rostade mackor, marmelad, ost, juice, kaffe, bredbar- och skivbar leverpastej, grönsaker, filmjölk.
Efter frukost bar det av till Ryssbergen för "klappjakt", vilket är en tipspromenad. Trevligt trots att det började regna.
Eftermiddagen vigdes åt träning, först körde jag ca 1 timme boxning för att seddan springa över och assistera David med knattebrottningen.
Avslutningsvis vill jag passa på att gratulera David till hans seger i helgen.
 
 
 
                                                            ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: