eg37.blogg.se

2013-10-08
08:18:17

En grå, mulen morgon
Znoosade otroligt många gånger idag. Kan bero på träningen igårkväll men även på att min lilla prins fått öroninflamation.
Släpade mig ur sängen, kände mig som Kalle Anka ser ut då han blir väckt i husvagnen. Drog på mig ett par Lee-jeans som jag ej har kommit i på flera år, shit vad nice. De sitter hur bra som helst.
När jag slutligen öppnar dörren faller det någon typ av regn eller det är mer som dimma fast regn....ja ni förstår,
ca 15°C. Vad är det här? Var ju typ vinter förra veckan.
Första koppen kaffe ÄR helig, den smakar väldigt fint doftar underbart.
 
Till nästa gång; Hade gott!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                     ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: