eg37.blogg.se

2013-10-07
14:39:03

Inte jag
Jag hade inte tänkt skriva idag eller iallafall inte nu, för jag är en smula irriterad men jag ska försöka lägga det åt sidan.
Jag sitter och försöker reda ut lide buggar eller framför allt hitta det jag söker, för när det är gjort så ska jag skapa några nya buggar i programmet, för att sedan sätta tänderna i nästa.
I övrigt en god måndag. Vaknade tidigt och var trött är fortfarande trött. Åt en burk Lindahls vanilj kvarg 500 gram till lunch. Tar nog jordgubb till middag idag.
Jo jag tänkte mig en variant av 5:2 den här veckan, 5 dagar kvarg ocg 2 dagar inte kvarg eller nej 7 dagar kvarg men 2 dagar tar jag iaf ett lagat mål mat per dag.
Ska bli riktigt kul med träningen ikväll, tänkte avsluta det med ett gäng reps chrugs. Måste bygga på min trapezius, Tom Hardy har ju rätt lagom trapaezius.
Annars är det bara att jobba på så ska nog bukfettet försvinna tids nog. Konstigt egentligen, börja närma mig mitt livs form samtidigt som jag börjar närma mig 40!
 
        
                
                                                              ****VILL DU SÅ KAN DU****
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: