eg37.blogg.se

2013-10-15
10:30:00

Jag är socialdemokrat
Var på möte igår för nominerade till kommunfullmäktige och landstingsfullmäktige, där vi informerades om vilka krav som ställs, hur vi ska förhålla oss samt ventilera frågor till valberedningen.
Ett givande möte. 
Nu vänner vill jag tigga om lite röster, partikamrater; Lägg gärna en varm röst för mig så jag hamnar på ordinarieplats på KF-listan. Övriga vänner: Kryssa mitt namn på valsedlarna när det är dags för val i september.
Tack på förhand!
 
 
Tisdag innebär besök i Oxelösund för simskola med Ludde, efter det bär det av till Bk Atlas för knattebrottning med Noah. Efter det kan jag äta middag!
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                  ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: