eg37.blogg.se

2013-10-24
13:29:25

Jag bjuder ut min skrift
Jag inmundigade min lunch i all hast, en sallad med ägg, skinka och en massa andra ingredienser. Rusar vidare in på mitt kontor.....minns
att jag glömt ta en kopp av den himelskt goda drycken, varm och mörk, ja svart rent av.....Jag...tar min kopp, går tillbaka till fika rummmet!
Kaffet är slut, ser jag rätt? Är kaffet slut? Hur är det möjligt?
Nej, det är bara att fylla på, hör jag en röst säga. Jag fyller på kaffekaskinen, det doftar underbart från den nyöppnade kaffepåsen. Doften bli än ljuvligare när kaffet har fått varmt vatten genom sig.
Tar min kopp, blåser lite nonchalant i den för att sedan sörpla i mig en liten sipp. Det smakar fantastiskt gott.
Tror jag tar en kopp till strax!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: