eg37.blogg.se

2013-10-11
14:22:03

‰Šœ¢¤§«¬µ
Hmmm, japp så blev det!
På måndag ska jag på möte med valberedningen i S Nyköping och berätta om min vision om varför jag vill bli invald i kommunfullmäktige vid det kommande valet nästa höst. Jag funderar till och från på det hela, jag sitter i skrivande stund med i Kultur och fritidsnämnden som ersättare och det känns som ett naturligt steg att bli ordinarie i någonn nämnd och varför inte även sitta med i KF när jag ändå håller på.
 
 
En fråga till dig; Vill du sätta ett kryss på mitt namn på valsedeln? Om du vill det så blir det än lättare för mig att motivera för valberedningen varför de ska gå vidare med mig och lägga fram så som valberedningens förslag.
 
Jag kommer inte skriva ner någon plädering för att bli på valberedningens förslag till KF, jag kommer tala direkt ur hjärtat. Jag tycker det är det ärligaste att göra.
 
Kommetera gärna om ni skulle kryssa mig, eller skicka mig en tumme upp på min FB-sida.
 
 
 
 
                                                        ****VILL DU SÅ KAN DU****
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: