eg37.blogg.se

2013-10-14
14:09:13

Sömnlös i Nyköping
Satan så trött jag är, känns som jag inte sovit alls inatt. Låg och skruvade mig så himla mycket att jag till slut la mig på soffan så att min fru skulle få sova iallafall.
Gårdagens träning var grym, jag börjar känna att jag tagit några väldigt små kliv med teknikerna. Knattarna öste på bra, alltid inspirerande med barnen.
Ikväll ska jag på möte för personer som är nominerade till kommunfullmäktige till det stundande valet.
Kan bli mycket intressant, vet inte riktigt vad det går ut på, jag har fått för mig att jag ska berätta om mina ambitioner och visioner eller så har jag helt fått det om bakfoten.
Har klarat mig förbi lunch och ögonen svider, satan vad trött jag är.
Snart får jag fara hem och blunda en stund.
Kaffe har jag hällt i mig i kopiösa mängder. Lunchen bestod i en burk Lindahls vaniljkvarg och 2 koppar kaffe, om jag är disiplinerad i min kosthållning så kanske jag kan kliva ur vassen i sommar!
 
 
 
 
 
 
 
                                                ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: