eg37.blogg.se

2013-09-04
10:00:45

Åter i arbete....
Åkte på en ny förkylning i söndaxmorse, är väl inte riktigt kry än, men har inte tid att ligga hemma och tycka synd om mig själv.
Nu har jag missat asmycket rolig träning. Ogillar det som tusan.
Hur som helst så är det sammanträde med KFN, det första efter sommaren. Ska bli kul att få träffa alla kamrater i majoriteten.
I min kära klubb Team escalate mma har jag fått mer ansvar och lite fler uppdrag, jag är numera hjälptränare för knattebrottningen på båda passen- tisdag och söndag, det känns jättekul och inspirerande.
Ludde var på sin första simlektion igår vilken gick bra, tycker dock att simläraren inte alltid såg min prins och missade ibland då han sackade efter lite.... men det kan ju alltid bli bättre dessutom var det rätt många ungar att hålla koll på, till saken hör också att Ludde är väldigt framåt och social han har inga som helst problem att ta för sig i nya miljöer.
Ikväll ska mina grabbar på cirkus med sin mamma,mormor och kusiner, blir nog kul för de.
Själv ska jag inte träna- jag ska bli helt kry. Kan kanske bli så att jag är med och tränar på söndag i Uffe's extrembrottargrupp(blir jag med då så får du lov att köra skiten ur mig Mattis).
 
 
 
 
                                                  ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: