eg37.blogg.se

2013-09-25
14:39:49

Idag är jag lite förbannad
Det har kommit till min kännedom, det jag misstänkt en tid, att min ena son far illa och kränks i skolan, han har inte många kompisar och blir retad i skolan för att inte ha några kompisar. Fy fan säger jag. Vad fan är det för fel på folk och vart i helvete är de vuxna på skolan? 2013 och mobbing är fortfarande fullt tillåtet i svenska skolor. När jag hör det här blir jag så himla förbannad och ledsen, det känns som jag svikit min son, men jag har inte fått reda på allt, jag kan inte vara nära honom jämnt därför måste skolans vuxna skydda och hjälpa de barn som far illa i skolan. Till föräldrar som är oförstående/blinda till dettta problem: VAKNA FÖR HELVETE! Till er som någon gång mobbat, Skärp till er för fan.
Nu har jag fått vittring och likt en bloodhound kommer jag inte ge upp här. Min son förtjänar att känna sig trygg i skolan, han förtjänar att ha kompisar att umgås med på såväl raster som på sin fritid, min son förtjänar att vara den han vill vara! Har ni problem med det tycker jag att ni kan fara åt helvete, allra helst vill jag att alla förstår, att alla vill hjälpa till att arbeta MOT mobbing.
 
 
NU SLUTAR VI VARA ELAKA MOT VARANDRA!
 
 
 
 
                                       ****VILL DU SÅ KAN DU****
  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: