eg37.blogg.se

2013-09-24
10:54:12

Ja inte vet väl jag.....
Som så många gånger förr har jag ingen aning om vad som skall skrivas här.
Igårkväll var jag, Uffe och Mattis på föreningsträff på rosvalla, vi träffade politiker och tjänstemän för kultur och fritid. Fick ut massor av matnyttig information om saker vi som förening har rätt till.
Ikväll är det knattebrottning och jag ser verkligen fram emot träningen. Det var så himla grymt tryck i söndagens träning så jag förväntar mig liknande idag. Är så himla kul och inspirerande att se barnens glöd och framsteg, jag har lärt mig massvis av er på träningarna, tack!
Ludde har simskola idag, det är kul, stora framsteg där med. Han kommer nog snart att simma med huvudet ovanför ytan.
Ska Erik träna thai ikväll, Mattis? Tycker du det? Jag tar med träningskläderna iallafall, så kan jag träna ifall lusten faller på.
Har beställt byxor och skor till Noah, se bilderna som följer
 
 
                                                          *****VILL DU SÅ KAN DU****
 
 
 
 
 
                                                  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: