eg37.blogg.se

2013-09-13
07:09:33

Jag blir så trött på alla dieter det skrivs om
Igår såg jag på Aftonbladet.se att det var någon kvinna som gott ner 12 kg på 5:2 dieten.....och vad är det med det då? Det är som inget nytt att man tappar vikt om man inte äter, tycker varken att det är imponerande eller en bedrift.
Själv har jag gott ner 12 kg på MMA-metoden!!
Det är enkelt, är bara stenhård träning 3 pass i veckan på 1,5 timmar. Jag har inte lagt om kosten någonting alls men trots det har jag blivit 12 kg lättare samtidigt som jag blivit mycket starkare i hela kroppen.
 
 
Lite fakta: Det finns inga genvägar till den perfekta kroppen, är ändast hård träning och disciplin med kost och sömn.
Sluta med alla bantningsmetoder! Ok!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: