eg37.blogg.se

2013-09-23
08:23:02

Long time no see
God dag kära läsare
Har missat att skriva lite här på ett tag nu, jag var och arbetade i Piteå förra veckan så bloggen var inte direkt prioriterad. Jag kom hem 22.30 i fredagskväll, upp tidigt i lördags för att rigga upp och framför allt provköra en 4G-dongel i klubblokalen, det fungerade galant. Sedan hem och hämta Linn och Ludde för att inhandla en födelsedagspresent till min mor. Åkte och firade henne, hon bjöd på grillat med potatisgratäng och tårta efter det.
Under kvällen var jag och Linn och tittade på Pain and gain på Biostaden. Efter det var det hem och atacksova i ca 2 timmar för att sedan åka till klubben och rigga iordning dator, projektor och en duk. God uppslutning till UFC live-stream, det var riktigt trevligt måste jag säga. 
Kom hem strax efter 07.00 och somnade tämligen omgående, måste sovit väldigt djupt då jag inte hörde larmet från min telefon och jag missade därför att anmäla mig till cykelvasan. Nu står mitt hopp till att få tag på en start från någon som ångrar sig eller om det finns någon utlottning av starter.
 
 
 
 
                                                 ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: