eg37.blogg.se

2013-09-26
10:24:04

Mot en ny gryning
Efter gårdagens skrivelser börjar saker och ting röra på sig, jag har haft ett långt samtal med min sons lärare, vilken talade om hur det ser ut för honom och hur han agerar. Var dock en sak som störde mig lite, i hans ordval; reagera!
Reagera allvarligt borde inte en lärare AGERA? 
Ja han kanske menade agera, jag väljer att tro det.
Jag måste tacka samtliga föräldrar som tar mitt larm på allvar. Tack!
 
 
Men ingen ska tro att jag kommer luta mig tillbaka och slå mig för bröstet nu, jag har bara börjat.
 
Mina barna ska ha en trygg skolmiljö med tolerans och förståelse, hänsyn och massvis med omtanke.
 
 
                                           
 
 
 
 
 
                                                           ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: