eg37.blogg.se

2013-09-11
13:23:21

Tanken var att tanka,tänka tänkte tanken var tom
Eller jag vet inte, kanske bara blir mörkt och konstiga djur som får klappa...
Vad finns att förtälja i en dag som denna? Halsduk? Absolut, det värmer så skönt om nacken. 
Min fru är i Karlstad idag för studier ( hon ska bli förskolelärare när hon blir stor).
Ska försöka hinna slänga ihop något gott fika till ikväll, för då stundar styrelsemöte i mitt kök. Hoppas kladdkaka med kvarg-vanilj funkar och en kopp rivet till det.
Plötsligt kom en inre längtan och lust att skriva igen, poesi-isch. Jag har en pärm där hemma med några alster 10-15 stycken tror jag det är. Slarvigt handskrivna, instoppade i en pärm för att sedan glömmas bort. Tiden för när jag skrev dessa fanns en banal tanke om att en gång kanske jag kunde publicera dylika. Nu kan jag göra det, men kanske inte som jag hade tänkt det då, det får helt sonica bli helt digital publicering. 
Kanske här eller i något annat forum, kanske kan jag...jag vet inte!
 
 
 
 
 
 
 
                                                   *****VILL DU SÅ KAN DU*****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: