eg37.blogg.se

2013-09-16
09:59:26

Trött, måndag och för lite kaffe
Vaknade hur trött som helst, väckte min solstråle Ludde. Efter morgon bestyr for vi till dagis, han är så himla cool. Hur busig som helst, kvart i sju, det är verkligen en mysig stund vi har då jag lämnar honom på dagis. Det är tävling till hans hylla, sedan får jag jaga honom för att få en kram, slutligen vinkar vi till varandra till vi inte ser varndra längre.
Nu sitter jag här på mitt kontor, hur trött som helst trots att jag inmundigat 2 koppar rivet. Kan tröttheten kanske härledas till gårdagens fysiska insats med barnbrottning, fysträning och brottning för egen del....total tid 3 timmar.
Hur som helst så var det jätteroligt igår kväll.
 
 
Äntligen har SHL dragit igång, och vad gäller Färjestad kan det bara bli bättre. För det de gjorde i lördags hade nog inte räckt till i division 1.
 
 
 
 
                                                     ****VILL DU SÅ KAN DU****
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: