eg37.blogg.se

2014-04-15
08:46:57

En dag
                                    
                                           
 
 
Idag kom "påskharen" till kontoret och lämnade 3 st påsar med godis, jäkla taskigt tycker jag. Det är ju jättesvårt att låta bli att smaka.
Igår var en sån bra dag igen, åt en burk tonfisk till lunch. Middag blev 500g keso, 4 små ägg, en banan och en falurågrut macka utan något på. Med det så hamnade jag på ca minus 800kcal igår.
Det var helt fantastiskt rull igår, submissionwrestling, det gick över förväntan för mig och jag orkade betydligt mer än jag trodde. 
Ikväll får det bli nybörjar thai, så jag får fason på gard, grundslag och framför allt stegen. Får se om jag orkar vara med på mma-passet efter thai'en, det visar sig när jag är där.
 
 
                                                             ****VILL DU SÅ KAN DU****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: