eg37.blogg.se

2014-04-22
08:11:45

En riktigt skön påsk till ända
Har vart en bra helg med god mat, gott sällskap och en del skratt.
Var ut och på en löprunda i lördags med Noah, det var sjukt jobbigt och tungt, men nu är det gjort och kan bara bli bättre. Tänkte att om jag kortar ner rundan till 3 km och nöter den ett tag så kommer det bli bra, behöver ju införskaffa mig ett par bra löparskor. 
När jag och Noah kom hem igen fick barnen leta ägg, därefter for vi till stugan för fortsatt påskfirande hos svärföäldrarna. Mycket trevligt och kalas-väder.
I söndags var vi ner till Norrköping, gick på stan där och barnen fyndade en del kläder, jag hittade ett par snygga jeans på Jack & Jones men kände mig attackerad av butiksbiträdet så all min köplust försvann.
Igår var jag och rullade på klubben, svinmysigt som sensei Jöken brukar säga. 
Ikväll kör vi knattebrottning igen, ska bli kul!
 
Tack Färjestad för en otrolig säsong, till nästa är vi med från start!
 
 
                                            ****VILL DU SÅ KAN DU****
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: