eg37.blogg.se

2014-04-17
11:28:55

Glad jävla påsk
 
 
 
 
       
 
 
Idag är det skärtorsdag, jag och många andra kommer sluta sina arbeten redan kring lunch, jag gör det för att hinna handla allt som åtgår inför helgen. Imorgon kommer bror med sin son på besök, jag kommer bjuda på grekisk delikatesspanna kanske något dessert typ vaniljglass med bär eller något sån't.
Måste tillse att ha kopiösa mängder godis hemma till alla påsk-gubbar och kärringar som kommer och bjuder på påskglädje.
Ludde ska vara påskgubbe tillsammans med sin bästa kompis, han sa igår till mig att de ska gå själva och "påska".
Min lilla prins börjar bli stor!
 
 
Ha en underbar helg go'vänner.
 
 
 
                                             ****STORT HJÄRTA-HÅRT ARBETE****
         
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: