eg37.blogg.se

2014-04-09
11:03:03

Har idag förkovrat mig
Det var nu på morgonen det hände, en kurs eller snarare ett möte med en tekniker från Emotron, vi kunde ställa frågor om problem vi stött på då vi tagit deras mjukstarter idrift. Mycket givande måste jag säga.
Har hunnit med en del kaffe, snart dags för en flab till. 
 
Igår tränade jag, i vanlig ordning på tisdagar tar jag mig an våra eminenta knattebrottare, var ett riktigt bra pass med hög puls, bra driv och väldigt god fokusering. Tack så himla mycket att ni gör passen så himla roliga.
Efter det var det dags för ett grymt bra mma-pass med härliga drillar, som för mig blev jättesvåra. Blir så då jag börjar fundera över de. Funkar bättre när jag stänger av huvudet och bara mosar på.
 
Noah säljer majblommor, för er som ännu inte köpt, köp gärna av honom. Här visar han sitt stora hjärta och vilja att hjälpa andra. Han säljer således inte för att samla ihop pengar till klasskassan, han säljer för att han vill hjälpa andra människor.
 
 
         
 
 
Snart dags för ett bank-besök, ska bli väldigt intressant.
 
Jag skulle verkligen behöva träna SW/BJJ ikväll, men vi får se hur det ser ut ikväll.
 
 
 
 
                                                    ****VILL DU SÅ KAN DU****
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: